Senarai Hotel Murah di Thailand

Senarai Hotel Murah di Thailand
https://2.bp.blogspot.com/-Y7fNGegsBao/VA_I9fyedKI/AAAAAAAAAeo/JxOIwacBX7o/s72-c/hotel%2Bbajet%2Bbangkok.jpg
hotel-bajet-bangkok

Senarai hotel murah di Thailand - Thailand adalah sebuah negara kerajaan di Asia Tenggara. Luasnya kira-kira sama dengan luas negara Perancis dan penduduk di Thailand sekitar 67 juta. Pada zaman kerajaan dahulu, Thailand dikenali sebagai Siam. Negara ini berganti nama Thailand pada tahun 1939, yang bermaksud 'Tanah Orang-orang Merdeka.' Nama ini sesuai kerana Thailand adalah satu-satunya negara Asia Tenggara yang tidak pernah menjadi tanah jajahan Eropah.Thailand adalah negara yang banyak dikunjungi pelancong dari pelbagai dunia. Bahkan setiap tahun ada sekitar 15 juta pelancong yang datang dan menikmati eksotisme Thailand yang konon tak ada habisnya.

Melancong ke Thailand memang cukup menyenangkan, kerana tempat pelancongan yang ada di sana cukup banyak kerana wilayah dan tempat kedua di Thailand yang menjadi destinasi para pelancong asing mahupun lokal.Oleh sebab itu banyak hotel murah di Thailand untuk menjimatkan kos penginapan, berikut hotel bajet di Thailand menurut kawasannya :

Thailand
Melancong ke Thailand memang cukup menyenangkan, kerana tempat pelancongan yang ada disana cukup banyak karena wilayah dan tempat kedua di Thailland yang menjadi destinasi para pelancong asing mahupun lokal. Oleh kerana itu banyak hotel bajet di Thailand, untuk menjimatkan kos penginapan, berikut hotel murah di Thailand menurut kawasannya :


bangkok
thailand Thailand
3126 hotel
phuket
thailand Thailand
3500 hotel
pattaya
thailand Thailand
2842 hotel
chiang-mai
thailand Thailand
2247 hotel
hua-hin
thailand Thailand
1666 hotel
krabi
thailand Thailand
922 hotel
samui
thailand Thailand
1712 hotel
hat-yai
Hat Yai
thailand Thailand
235 hotel
koh-phi-phi
thailand Thailand
188 hotel
songkhla
thailand Thailand
70 hotel


Itulah senarai hotel murah di Thailand semoga boleh menjadi rujukan untuk menginap selama melawat bandar Thailand.

please :